tirsdag 10. februar 2009

slange. type brille.



jeg var hos optiker i dag, og fikk slått fast at jeg trenger briller. jeg lurer på om jeg skal ta en synstest til, for å være sikker. jeg blei ganske svimmel etter ei stund, med alle testene, bytte av bilder og greier.

jeg var så utslitt da jeg kom hjem, at jeg bare spiste middag (nummer to forsåvidt) og la meg. klokka halv sju. jeg våknet igjen, siden det var aalt for varmt, så jeg tenkte jeg skulle holde meg våken til det nærmer seg mer normal leggetid igjen.

4 kommentarer:

  1. Velkommen i klubben! Er vel bare du igjen i familien så langt som ikke bruker briller :)
    Kan jo benytte anledningen til å anlegge en voldsomt akademisk look da..

    SvarSlett
  2. gamliss!

    litt kjedelig når man er ute i reg, er i svømmehall, eller kommer fra et kaldt sted, til plutselig et varmt sted..og når man har ansiktet for nærme når man åpner oppvaskmaskina..hehe!
    ..men til sånn oppgaver finnes d jo linser da!

    SvarSlett
  3. gled deg til å gå inn i en full buss på en fuktig dag! da trenger man vindusviskere for å feie vekk duggen

    SvarSlett