søndag 1. februar 2009

søndag.

jeg stod faktisk opp tidsnok til å komme meg på søndagsmøtet i dag. etter møtet var vi en gjeng som gikk og spiste på napoli, som har en aldeles nydelig kebabpizza. hvitløk er stikkordet. mye hvitløk. så, jeg er veldig hyggelig å være sammen med for tiden. :D

etterpå tok vi trikken opp på byåsen og ned igjen. jeg har fortsatt ikke tatt trikk i trondheim, som jo er en synd og skam. så, for å rette på det, ble det en sightseeingtur med trondheims eneste trikkelinje, nemlig gråkallbanen. jeg har alltid sett for meg at det var en overvekt av eldre menn, eller "hattkaller" som vi ville kalt dem der jeg kommer fra. vel, dem så jeg ingenting til. skigåere derimot, var det fullt av. vel, til slutt stakk vi til therese, hvor vi spilte jeopardy og ble lur. men, det skal sies at å svare på spørsmål med munnen proppfull av popcorn er uhyre vanskelig.

en akkurat passe sløv, underholdende, åndelig oppbyggende og sosial søndag. absolutt godkjent.

4 kommentarer:

  1. Høres hyggelig ut. Nesten så jeg angrer på at jeg valgte å gå skitur da (men bare nesten). :D

    SvarSlett
  2. Den ble avslutta mesterlig også. :D Alle vondheter blåst borte! Du er en god venn du, med gode råd ;)

    SvarSlett