mandag 9. februar 2009

turgåing.

jeg og far har gått inn hvert vårt par med fjellsko i dag. først gikk vi på meskaret, og deretter bort på nauthatten, som ligger like ved. utsikten er upåklagelig, selv om vi ikke var mer enn 2-300 meter over havet. jeg må se til å komme meg på de høyere toppene på tustna, som ligger på 860-908 meter.


far kikker ut mot hitra fra toppen av nauthatten.


jeg er på vei opp mot nauthatten. soleim i bakgrunnen.

da vi kom hjem fikk vi deilig middag, med hjortekjøtt. a la mor selvsagt. mmm.

i kveld var vi innom bestemor og bestefar en tur også, i tillegg til å få hilst på heidi som hadde tatt turen innom. men. det ble en oppdatering på de siste hendelsene, og vi ble vartet opp med deilig kveldsmat og kake. jeg tror jeg kan fastslå at veien til en aukans hjerte går gjennom magen. men en god klem hjelper på det også, altså.

3 kommentarer:

  1. ..ser ut som dere har hatt en finfin tur :)

    SvarSlett
  2. hva med å klemme litt på magen?

    SvarSlett
  3. hehe..far med huvå oppom ørån..slik d bruka å værra!

    SvarSlett