torsdag 5. mars 2009

anleggsarbeid.

du verden. våren er jo like rundt hjørnet. jeg har luket og plantet i dag. i akvariet vel og merke.

jeg så på noen deltakere fra "biggest loser" på oprah. skikkelig bra opplegg, men nå er jeg sulten.

jeg sitter og utarbeider en meny til 40 stykker. interessant. det går faktisk bedre enn jeg trodde. men så har jeg hengt på telefonen til mor og sigrid marie også.

leiligheten er ren. og så har jeg omsider begynt å male de to tomme lerretene som har stått på hylla over sofaen i lengre tid. i dag er det deilig å være meg. og det har det ikke vært på en stund.

4 kommentarer:

  1. Godt å høre at det har vært deilig å være deg i dag.. :)

    Og så høres det veldig bra ut at du har plantet i akvariet! Det gleder jo en gammel akvarist.. :)

    SvarSlett
  2. så godt å høre at det har vært en bra dag! Våren er i anmarsj :D

    SvarSlett
  3. inge: jeg har lånt hodeskallen nå, og kjøpt ny pumpe. manglger bare en plastikkslange for å koble til, og så kommer hodeskallen i bruk igjen. gøy. :D

    beate: ja, vår er flott..!

    maria: ikke helt sikker. vinterdeprimert iallefall.

    SvarSlett