tirsdag 17. mars 2009

bangawoyo!

nei, jeg skal ikke flytte til korea eller noe. jeg bare følte meg litt internasjonal der et øyeblikk.

i dag har vært en veldig kunstnerisk dag. kunst gir et livspust.

jeg har kommet til den konklusjonen at jeg må kjøpe meg ipod. og joggesko. ordentlige joggesko, på löplabben. det er dyrt. men jeg trenger joggesko. og løpetights. og så skal jeg løpe.

ellen, eldar og jeg har spist kinesisk i dag-slæshj-går. naam.

en ny side med pensum har sett dagens lys for første gang i dag. jeg lurer på om det rekker å komme spindelvev på den boka før jeg blir ferdig. ny strategi: 1. lese gamle eksamensoppgaver. 2. lese pensum selektivt. 3. bruke alternative kilder (les:wikipedia). 4. stå på eksamen.

jeg har gått tur i regnet i dag. det var koselig. men tøysko i regn er ikke SÅ lurt. mon tro om det hjelper å sove med lue og skjerf i natt.

2 kommentarer:

  1. "ein treng jo ikkje dyrt utstyr for å vere aktiv - det viktigaste er jo berre at ein er aktiv!"
    Slagord frå Idrett Ballsport klassen på Høgtun 07/08;) Men ein bør vel passe seg litt for all asfalt'n her i byen da - som kan vere lite koseleg for ryggen;)

    SvarSlett
  2. nei, men jeg trenger ordentlige sko likevel, for i mitt tilfelle er det dyre utstyret avgjørende for om jeg klarer å gå ordentlig om 30 år. så da, er det bare å svi av penger da.

    men. meget bra slagord, må si det. :D

    SvarSlett