fredag 13. mars 2009

det gode selskap.

selv om jeg er ganske godt selskap, kan jeg få nok av meg selv av og til. så, da får dere hanskes med meg en liten stund, slik at jeg får en pause.

jeg føler meg som en liten unge som ikke får lov til å gå på skolen. jeg stod opp i dag, i tide til forelesninga, og alt var så fint, så. helt til jeg fikk noen massive hosteanfall, jeg knapt visste hvor jeg var, og fant ut at det kanskje ikke var så lurt å gå på skolen i dag likevel. pluss at ellen sa jeg ikke fikk lov.

det er kanskje ikke verdens lureste idé å dra til fjells i dag. men så føler jeg meg ikke så lur akkurat nå, heller.

dette synes jeg var lurt sagt:

gutt: er det lørdag i dag?
joakim: nei, fredag. det er lørdag i morra.
gutt: hvorfor kjøper du godteri da?
joakim: jeg bare kjøper det i dag. skal spise det i morgen.

kort og brutalt. hentet fra bloggen til joakim.

jeg har bloggsurfet. det var jo riktig så morsomt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar