fredag 20. mars 2009

elg i solnedgang.

der var det på andre siden av midnatt igjen, gitt. på feil side, vil mange si. vel, dem om det.

jeg har sovet middagshvil i dag. da blir man slik:


jeg er VÅKEN.

vel. middagen var god iallefall. laks med fullt tilbehør og herljunga päroncider, etterfulgt av dessert. naam. helt vanlig torsdagsmiddag når man er student. ikke?

jeg har vært i en moské i dag. det var utrolig kjekt, og samtidig litt vemodig. en religion med så mange tilhengere, og som forkynner kjærlighet og fred, men fører rett mot fortapelsen.

leiligheten vår har tatt seg opp betraktelig de siste par dagene. nå har vi fått opp nye gardiner og nye puter, som vi, fortsatt, har sydd selv. litt pyntedill hører også med, så jeg kjøpte en liten telysestake og en blomst, og så har ellen og jeg malt vårt eget poul pava-inspirerte bilde. eldars kommentar var "oi." bildet er vel ikke AKKURAT elg i solnedgang, for å si det slik.



punktum.

4 kommentarer:

  1. Er det Ellen og Eldar som er motivet?

    SvarSlett
  2. så fint d ble da!
    stua mi er og turkis for øyeblikket, friskt og fint! vååår!

    SvarSlett
  3. takker. fin farge, sant? :D

    våååår.

    ikke rart jeg blir forkjøla vet du. nå har jeg en gang bestemt for at det er vår, og da ER det jo det. og, om våren går man i lette tøysko og tynne klær. LURT.

    SvarSlett