onsdag 18. mars 2009

kjærlighet ved første blikk.

jeg tror sannelig jeg har gått hen og forelsket meg. i paris. vidunderlige paris, med alle sine lukter, smaker, mennesker, språk og arkitektur.

jeg og ellen har sydd gardiner i dag. turkise gardiner. og putetrekk. vi er huslige. og flinke. for det har vi sagt, tenk. og så har jeg kjøpt vannkaraffel. jeg føler vannkaraffel er en veldig voksen ting å ha.

jeg kom meg aldri på biblioteket da. men. lånekort får bli en annen dag.

jeg har vært i eksepsjonelt godt humør de siste dagene, til tross for å ha vært særdeles snørrete og hatt vondt i hodet. det er vidunderlig. jeg har vært glad for at det har regnet. å våkne opp til dryppende regn er deilig. jeg hadde glemt hvor fantastisk det er å ikke ha vinterdepresjon.

jeg skriver punktum bak ALT for tiden. bak passord, statusoppdateringer på facebook, i steden for komma. you name it. litt problematisk når jeg skal logge inn ulike steder, og det ikke skal være et punktum der.

og han mannen på den tv-serien gjør meg sur. for dere ikke-synske kan jeg avsløre at det er horatio på csi miami det er snakk om. en provoserende dårlig skuespiller faktisk.

nå svir det inni øynene fordi jeg er trøtt. god natten nå.

2 kommentarer:

  1. Csi-duden! Æsj!! og ellers må jeg jo si at jeg ble mektig imponert over gardinsyinga, og det er fortsatt bare å komme å ta mine og :p

    SvarSlett
  2. men han horatio, eller ka han hete(:P) e jo råååå daaa!!!!!!!
    åssså den syyyykt kuuule måten når han tar tå sæ slobrillan!! HA HA! not!
    ;)
    Regn?? her har det snødd sia du å tor anders forlot mæ!

    SvarSlett