søndag 15. mars 2009

seriestart.

jupp. jeg er tilbake i bartebyen etter trivelig helg på søvasslia. jeg har fått nyte nydelige snødekte fjell under blå, skyfri himmel. stjernehimmelen var nydelig klar, og solnedgangen var fantastisk gyllenrød. du verden, norge er et vakkert land. enda kjekkere er det når jeg får nyte det med gode venner. :D


det forblåste fjellet er nydelig.


jeg har kost med den smågale katten til elisabet, kenya.

så over til dagens store begivenhet. seriestart. molde slo lyn 1-0. O lykke.

det er noen grunnregler en fotballsupporter med respekt for seg selv bør føye seg etter. regel nummer én er å finne sitt lag, og holde seg til det. monogami veier tungt i fotballverdenen. vel. etter at jeg begynte å bry meg om fotball for fire-fem år siden, har jeg slitt med å velge mellom de to lagene i mitt hjerte, nemlig rosenborg og molde. jeg har vokst opp på tustna, som ligger midt mellom bartebyen og rosenes by, så ingen av de to utpekte seg naturlig. jeg begynte med å heie på begge to, helt til jeg fant ut at det ble for dumt. så, da jeg flyttet til trondheim, bestemte jeg meg for at molde var laget for meg. selv om vi har hatt et godt forhold til nå, føles det som om det er noe som mangler. fotball er ikke like spennende lenger, og hverdagen er litt gråere.

rosenborg. jeg savner deg.




jeg er ingen vanlig fotballsupporter. jeg liker begge to. slik er det bare.

men det er fortsatt moldeskjerfet som henger over senga.

3 kommentarer:

  1. Jeg aksepterer fullt og helt at du heier på Molde, men hvis du konverterer til Rosenborg får du ingen støtte fra meg! :D

    SvarSlett
  2. guri nei, ers rosenborg, HEIA MOLDE!!!!!!!! i sir ikkje meir ass, hehe;)

    SvarSlett