lørdag 14. mars 2009

skiiii.

sigrid marie, erlend og jeg stakk til fjells for å besøke elisabet i helga. selv om formen min ikke akkurat har vært på topp, ble jeg med ut på skitur i dag. det gikk over all forventning, selv om jeg fortsatt er v-i-r-k-e-l-i-g dårlig til å gå på ski, særlig nedover. men, med klister, solskinn og skyfri himmel, så ble det da skikkelig bra.


jeg tilbragte like mye tid på rumpa som på føttene. det hjalp ikke akkurat at olav prøvde å tråkke opp løype til meg.


olav (for foreldre og andre nysgjerrige: olav, type foseide.) og jeg koser oss på den første av toppene. og leker med gps, så klart.


elisabet og olav. nyydelig utsikt utover fjellene.

det er forsamlingsweekend med betania på søvasslia i helga, så vi har blandet oss litt med dem. vi tenkte kanskje å snike oss med på et møte også.

nå er det snart tid for hjemmelaget pizza. tor anders, typen til elisabet, er også kommet, så det blir en koselig kveld, dette. :D

3 kommentarer:

  1. hvem er olav?

    Eller ser det helt supersnadderdigg ut på bildene!

    SvarSlett
  2. det var en fantastisk tur:-) været var over all forventning i forhold til fredagen, og føre var toppers, godt feste med feller:P

    SvarSlett
  3. jacob: olav er han som kommenterte etter deg. :)

    olav: ja, skikkelig fint! jeg hadde skikkelig bange anelser da jeg så det regna på fredagen altså. men, det gikk, som du sa, over all forventning.

    Klister funka bra det også. :)

    SvarSlett