søndag 8. mars 2009

skiweekend.

da er vi tilbake fra skiweekend på oppdal, og tilbake til hverdagen i trondheim. jeg er sliten. men fornøyd.


sigrid marie på skitur!


på skitur. jeg hadde med drikke, matpakke, ekstra smøring, kvikk lunch (til SM. jeg kan jo ikke spise SJOKOLADE. hrmpf.) og sikkert mer også. men. vi rakk ikke rastepause da. heldigvis smakte maten like godt på misjonshuset den.


søndag laget vi betakjøttsauslapskaus, som jacob kalte det. jeg kaller det kjøttsuppe, jeg da. det var mye arbeid, men så fikk vi så mye hjelp at det gikk som en lek..!

så. jeg fikk gått på ski. og snakket med mange forskjellige mennesker. om mange forskjellige ting. jeg har blitt bedre kjent med folk jeg egentlig ikke kjente så godt fra før. jeg har diskutert marshmellows behovspyramide, etterulgt at latterkrampe, selvsagt. tradisjonen tro sviktet diverse elektriske apparater underveis, vi gikk tom for varmtvann og enkelte (!) bråkte så mye at andre ikke fikk sove. vi har spilt spill, badet, blåst bort i lysløypa, skitrekket eller hvor ellers vi har oppholdt oss til enhver tid. jeg har tatt mer zyrtec enn noen gang før, selv om jeg egentlig ikke er allergisk mot støv, altså. jeg har gått tur, og slått fast at retningssansen min er heller laber.

det er ingen tvil om at det har vært ei innholdsrik helg. man blir jo utslitt av mindre. da er det greit å få skyss til døra, og å ligge henslengt i sofaen og glane film.

så. etter å ha ligget pal på sofaen et par timer er det på tide å flytte til senga, hvor jeg har tenkt å forbli en stund. men. ikke uten å gratulere ELISABET med kjæresten! dette lover bra for potensielle-par-statistikken min.

1 kommentar:

  1. Fører du statistikk også nå? Trudde du bare hadde ei liste. Må si jeg begynner å bli virkelig nysjerrig på hva som står på den! :D

    SvarSlett