onsdag 4. mars 2009

stemmer. inni huet.

å styrte et par desiliter ISKALD melk setter en brå stopper for hjerneaktiviteten, skal jeg si deg.

therese er hjernen (?) bak dagens sitat.
Therese: Hva er den lyden?
Sigrid Marie: Hvilken lyd?
Therese: Den som høres ut som stemmer inni huet mitt.
velvalgte ord. ingen tvil om det.

skiweekend med BUF i helga begynner å gå i boks, tror jeg. som vanlig, som den optimisten jeg er(mhm. liksom.), har jeg en stygg følelse av å ha glemt noe viktig. men. maten skal gå i orden, vi har tak over hodet, og transport. så. da burde vi overleve helga. jeg synes det er litt gøy jeg. å sjefe mener jeg. men. jeg har sendt så mange meldinger i dag at hånda mi er helt nummen.

dagens stolteste øyeblikk var da jeg fant realfagskantina på egen hånd. jeg er ikke AKKURAT lommekjent på gløs, for å si det slik, selv om det er nærmeste nabo. jeg tenker mer på det som "den samlingen med skumle, svære klosser der borte vet du." vel. det hører med til historien at ellen og eldar måtte vise meg hvor kantina var i går.

og. flott. jeg fant ut at den forelesninga jeg sov med glans gjennom i dag, var blitt avlyst. jeg vet å plukke riktige dager å skulke på altså.

2 kommentarer:

  1. Gløs er skummelt altså - nesten viktigare med kart og kompass der enn i fjellet!
    Skiweekend vert konge - eg gler meg!:D

    SvarSlett
  2. det er jo en grunn til at bloggen til meg og merethe heter two beautiful minds... siden den ene er litt over gjennomsnittelig smart, og den andre hører stemmer i hodet :p

    SvarSlett