mandag 2. mars 2009

sååå livat.

vel. da var jeg tilbake i bartebyen, etter at svippturen til surnadalen ble til både en hel helg, om ikke langhelg. alle tre ungene har vært syke, så jeg har fått testet ut mine evner som supertante.


en stk febersyk og slapp guttunge sovnet i armkroken til tante.


disse to var også syke, og holdt et betraktelig lavere støynivå enn normalt.

vel. etter hvert frisknet de da til, selv om formen til de voksne hanglet litt mer.


magnus har vokst mye, og har lært seg å strekke hendene i været når vi sier "såå stor."


jentene er også sååå store, tenk.


en ny verden åpenbarte seg for minstemann da han plutselig fikk tilgang på kjøkkenskapene.


vi e nå sjarmeranjes vi.

vel. takk til vertskapet, for å innlosjere meg atter en gang. :D

4 kommentarer:

  1. utrolig mye fine bilder det ble denne helga da! om ikke alle var like kjappe, friske og raske :)

    var veeldig gla da du kom her til helga..jeg var SLITEN, for å si det mildt..
    du er tøff da, takler både sutring, spytørking og bading på strak arm!

    gla i deg! supersøs!

    SvarSlett
  2. ja, synes det var kjempekjekt å kikke gjennom bildene. :D

    godt å vite at jeg kan gjøre nytte for meg også da, og at jeg ikke bare kommer og spiser opp maten deres. :D

    glad i deg også! :D

    SvarSlett