fredag 29. oktober 2010

skolelys.

det slår ikke feil.
jeg har vært våken i flere timer.
men på skolen kom jeg meg aldri.


i går organiserte jeg litt på krfu-kontoret. det har gått fra et slags halvhjertet møbleringsprosjekt fullt av rot til å bli iallefall litt ryddigere, luftigere og koseligere. jeg satser på at det blir bra når jeg får hengt opp litt bilder og gjort det litt mer hjemmekoselig.

siden å organisere ett kontor tydeligvis ikke var nok, begynte jeg like godt å rydde på kontoret hjemme også. etter å ha kastet et par fulle bæreposer og sortert en hel del ser det rett så flott ut. nå gjenstår bare en tur til IKEA.

tenk. snart er det november.

Oktober 201021

jeg har brukt knæsje farger og vært glad for å være glad.

IMG_0817

ellen har kjøpt seg ny fancysmancy telefon.

4 kommentarer:

  1. D e konge å være gla får at man e gla!:D

    SvarSlett
  2. Vurderer nesten om jeg må starte å hente deg for å få deg på forelesning....
    Fargene dine er forresten ikke så altfor knæsj, for jeg la ikke merke til det.

    SvarSlett
  3. doro var plutselig ikke så kult lenger

    SvarSlett
  4. Døra er ALLTId kult. Bare ikke spesielt funksjonelt, egentlig...

    SvarSlett