tirsdag 23. november 2010

en sånn oj-det-var-visst-en-stund-siden-bloggpost

den siste tida har jeg ikke akkurat fortalt så mye om hva som skjer. så, her er et mer eller mindre tilfeldig utvalg av hva som har skjedd den siste tiden.

håret mitt begynner å normalisere seg litt, og bra er det. i dag kunne jeg til og med ha panneluggen nede.

jeg har brukt enorme summer – etter min målestokk iallefall, på netthandel. julegaver, scrapbookingutstyr og både det ene og det andre er på vei i posten fra både england, sunnmøre, USA og hong kong. jodda. paypal og VISA-kort er farlige greier.

det er jo strengt talt ikke en nyhet om meg, men det er så kjekt at jeg nevner det likevel. elisabet har fått seg kjæreste. hihi.

jeg har gjort skolearbeid. jeg vet. sjokkerende.

jeg har laget fiskegrateng fra bunnen av forrige uke. (huusmoor.) gjett om det var deilig å kunne spise restemat i dag i stedet for å måtte lage middag. å være leirleder tar på.

det har gått med mengder av mandariner den siste uka. jeg får ikke lov til å spise julemarsipan eller drikke julebrus før 1. desember, men mandariner kan jeg spise masse av. det er så goodt.

jeg har kikket på bunadsbilder. noen har undertøyskataloger, noen går til husfliden.

November 201021

jeg har hilst på pusen til anne marte, søstra til sigrid marie. jeg fikk middag også. og dessert. det kan jeg like.

November 201023

å være leder på leir innebærer å kle seg ut, pynte engler med glitter og lim, være med på bibeltime, leke i snøen og dumme seg ut. gøy.

November 201022tur i trondheim sentrum sammen med sigrid marie, ellen og anders en søndag kveld. jeg fikk så voldsomt lyst til å spise kake på egon, og de andre måtte ned i byen for å rydde på kontoret. vi slo både en og to og tre fluer i en smekk. nydelig vinterstemning.

2 kommentarer:

  1. Lillesøster vil gjerne ha noen av bildene av Theo (som jeg velger å kalle han), hvis de ble bra. Hun sliter nemlig med å ta bra bilder selv...

    SvarSlett
  2. det skal hun så sannelig få. hvor?

    SvarSlett