søndag 7. november 2010

frontline – bit for bit.

Fotomontasjer5

jeg hang med erlend og vennen hans ingar – som om mulig er enda mer nerd enn noen av vennene mine i trondheim. jeg digger det. selv om det kanskje ikke ser slik ut, har jeg gjort noe annet enn å spise på zanzibar og deli de luca i helga. jeg handlet på rimi en gang også.

November 20103lørdag var  jeg på casting crowns konsert. og jeg var ikke den eneste. foruten massevis av andre møtte jeg både victoria og svigersvoger olav.

November 20108

en konsert er vel og bra, men en felles lovprising av den samme Guden er stort. lovsang, konsert, bønn.

November 20105

jeg har hilst på det som må være de feiteste måkene i hele verden på operahustaket. henrik fungerte som guide. det viser seg at jeg vet ganske lite om hvor det meste i oslo er. men det kommer seg. og så har jeg omsider spist på hard rock i oslo, meen glemte å kjøpe skjorte. neste gang.

November 20107

frontline.

3 kommentarer:

  1. Frontline var bra. Du er bra. Bra å være på tur med deg.

    SvarSlett
  2. Ingar e kul. å Zanzibar e kos! å deli de luca har inka kola. å oslo e generelt bare en herli by å vær i :)

    SvarSlett
  3. Kule bilda!
    Såg ut som ei konge helg:) Arti å følg med:)

    SvarSlett