søndag 21. november 2010

roser er… hvite?

jeg BLIR så smigret. innocent onyeka nwobodo har sendt en personlig meldig til meg på facebook – lille, ubetydelige meg, og fortalt meg at min skjønnhet er som en hvit rose. jeg er uforglemmelig, og han lover å gjøre meg lykkelig. innocent – ja, for han heter det, vil så gjeeerne ha e-post adressen min, slik at vi kan chatte sammen. 

altså, å få høre at man er nydelig tar man sjelden skade av. og underholdning lyser jo opp hverdagen. jeg elsker spam.

ellers har det vært en fin dag. en veldig fin dag, faktisk.

i helga har jeg vært leirleder på søvasslia. 2. – 4. klassinger er herlige. jo visst produserer de mye lyd, men de er herlig ærlige. de synes du er den kuleste i hele verden og blir så høye på sukker at de ikke vet hvor de skal gjøre av seg.

men. så er det godt å komme hjem å kunne sove og dusje og høre seg selv tenke også da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar