torsdag 9. desember 2010

hjemmeeksamenen som ikke var så kjedelig likevel.

i dag har jeg skrevet hjemmeeksamen. jeg har hatt en måned på meg, fristen er i morgen klokka 12.00, så da er det jo helt naturlig at jeg utsatte skrivinga til i dag. vel, jeg begynte vel strengt talt i går, men jeg føler ikke at 100 ord av 3-4000 utgjør så mye.

vel, foruten å skrive har jeg hatt en overraskende innholdsrik dag likevel. jeg sov meg fint gjennom alarmen, så jeg stod ikke opp før tolv. i tillegg har jeg vimset bort en times tid på å ordne meg og bare surre litt, jeg har sortert alle de grønne, blå og røde knappene mine, laget øredobber og limt meg selv til spisebordet. det kan hende du reagerte på det siste punktet. vel, det har seg slik at når jeg limer fast de ulike delene på ørepynten med superlim, og tuben lekker uten at jeg merker det, da kan man plutselig få seg en overraskelse. og tro meg, det fikk jeg. jeg fikk løs hånda mi ganske kjapt, men to av fingrene mine var det verre med. heldigvis hadde jeg neglelakkfjerner i hus. å skrive hjemmeeksamen med to fingre limt sammen kunne blitt litt slitsomt i lengden.

jeg skjønner ikke helt hva det er med meg og superlim. jeg hadde et uhell som egentlig ikke var et uhell en gang i barndommen også. jeg limte meg selv til teppegulvet. ikke gulvteppet, men teppegulvet. ah, memories. 

wordcount: 2981. såå nærme.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar