søndag 30. januar 2011

afrikanere

broren min og familien er hjemom en tur fra afrika. jeg og ann helen tok båten sammen i går for å være hjemme sammen med dem i helga. turen ble alt annet enn kjedelig, ettersom det var frisk vind og høye bølger. det var veldig godt å sette føttene på fast jord.

IMG_4653

dette var synet som møtte meg da jeg kom ned til frokost i morges. sigurd liker blåbærsyltetøy veldig godt.

IMG_4660

tante ann helen koser seg maks med godguttene. godt å endelig få litt tantetid!

IMG_4664

jeg fikk prøe meg som budeie. heiane, det var tungt! jeg har vondt i håndleddene ENDA. separatoren skiller melk og fløte ved at fløten flyter øverst og siles ut i en egen bøtte.

IMG_4675

inge hadde taket.

IMG_4656

tidligere har inge og far laget eget smør! kult.

IMG_4682

i dag haglet det. håkon stod bare ute på trappa og sa “au! au! au!” idet han ble bombardert av hvite hagl.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar