onsdag 12. januar 2011

det kalles å gni det inn.

jeg vet ikke om dere har fått det med dere, men jeg og guro skal til gran canaria på fredag. jeg hadde håpet å bli kvitt den ekstra bilringen etter jula, men det ser mørkt ut. det kan ha en sammenheng med at det eneste jeg har gjort siden den tid er å sitte på rumpa og spise. og ikke bare hva som helst, heller. jeg har hatt et kosthold som ville fått grete roede til å sette salatbladet i halsen. potetgull, julemarsipan, vanlig marsipan, sjokolade… fem om dagen har stort sett bestått av appelsinbrus, appelsinjuice, å stirre veldig hardt på salatbladene i butikken, litt gulrot og salat til den ellers ikke så veldig sunne middagen. men. med det som rett og slett bare kan defineres som fullstendig fraværende spanskkunnskaper, en bikini som er iallefall én størrelse for liten, med vinterpels på leggene, juleflesk og hud like hvit som en gjennomsnittlig engelskmann bærer det til syden. jeg var til og med i solarium i dag, for å forberede huden på sjokket som venter – å bli utsatt for sol. og varme.

1 kommentar: