torsdag 27. januar 2011

farger i tilværelsen

Januar 201120

øredobber i KNÆSJ rosa og blekrosa tulipaner skaper vårstemning i heimen. det er første gang jeg har kjøpt ferske blomster selv. jeg elsker blomster.

Januar 201121

stemning blir det med deilig te og amerkansk sjokolade også. denne posen med reese’s pieces fant jeg da jeg var innom moa en snartur. lykke!

Januar 201118

ikke bare er jane austen herlig å lese, men boka pynter opp også. kortholderen har jeg dekorert selv med tapet, decopaugelim og neglelakk. da jeg var en snartur nedom byen i dag innimellom all studeringen, kjøpte jeg meg ny notisbok og matchende strikkmappe på søstrene grene. jeg har allerede brukt opp den forrige boka mi. jeg kommer ALLTID på noe som må skrives ned. i går kom jeg på at jeg burde hatt diktafon ved senga mi. hvis jeg skal sove, dusje eller har det fryktelig travelt kommer jeg alltid på noe som må skrives ned nå staks med en gang.

Januar 201117

…og direkte fra españa: tomatsyltetøy. jeg kjøpte med meg noen glass syltetøy for å ta med hjem da jeg innså at jeg ikke rakk å smake på all maten mens jeg var på gran canaria. etter å ha blitt kvitt tanken om at tomat i syltetøyform var nødt til å smake ketsjup, turte jeg å smøre meg en brødskive. sannelig var det ikke godt også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar