torsdag 27. januar 2011

i går kjøpte jeg en bok. en pensumbok. da jeg la boken på disken utbrøt ekspeditøren: “ÅH. dette er den beste boka jeg har lest NOEN gang. gled deg!” jeg gleder meg.

IMG_4594

jeg elsker bøker. å stryke fingeren over en helt ny, uåpnet perm. lukten av gamle bøker. å bare rusle rundt på biblioteket og høre på hva stillheten mellom radene av bøker har å fortelle meg. fargerike permer. å åpne en bok for første gang. forventningen ved å holde en bok jeg har gledet meg til å lese i hendene. å kjøpe inn nye skolebøker på begynnelsen av et semester. og skolebøker fulle av fargerike markeringer og klistrelapper. mange klistrelapper. jeg er ikke så god på moderasjon.

i love pretty things…

IMG_4574IMG_4578

…and lots of them.

4 kommentarer:

  1. den er bare lys rosa og vises ikke noe særlig. :) kan jo ikke gå UTEN neglelakk. det er jo nesten som å gå naken det.

    SvarSlett
  2. Åh eg og likar bøker! Fint skrive:)

    SvarSlett
  3. Ja, jeg var litt bekymra for deg nå. Snakkes i kveld?

    SvarSlett