torsdag 27. januar 2011

ingrids mulige yrkesvalg. vol. 1

jeg kunne nok hatt en anelse mer selvinnsikt. jeg kunne det. opp gjennom årene har jeg vært innom flere potensielle yrkesvalg. det ene har vært fjernere enn det andre.

den første planen min var å bli mamma. drite i utdanning, finne meg en ordentlig mann og bare reprodusere i vei. leve på luft, kjærlighet, kontantstøtte og barnetrygd. pluss den steinrike mannen min sin lønning, så klart. etter hvert innså jeg at jeg ikke likte unger godt. og en utdanning kunne jo være grei å falle tilbake på liksom. pluss at ingen menn så ut til å stille sine reproduktive evner til disposisjon innenfor ekteskapelige rammer riktig med det første. profesjonell hjemmeværende mamma utgikk. så. jeg tenkte videre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar