torsdag 6. januar 2011

på håret.

håret mitt er normalt. fint, til og med. nå har jeg gått… halvannen måned uten shampo. sånn cirka. og det funker utmerket. luggen blir litt rar, ettersom huden i panna mi ikke har det helt godt med seg selv, og håret blir litt fett på grunn av det. ellers har jeg bare godt å si om å kutte ut shampo. det tok lenger tid enn jeg trodde før håret mitt ble normalt, men nå nyter jeg å kunne gå i dagesvis uten at håret blir fett. jeg merker også at huden i ansiktet ikke er like irritert på grunn av all såpen den blir utsatt for. ikke alle de rare eksperimentene mine viser seg å være dumme.

ellers. jeg driver og pusser opp bloggen. noe er allerede på plass, noe kommer etter hvert. jeg holder på å renske bort en del, samtidig som jeg slår sammen politikkbloggen og ingrids lille verdenshjørne. gøy.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar