søndag 30. januar 2011

tid for søndagskos

(ingen ku, ingen kos)

IMG_4713

jeg stod opp til at disse guttene LØP mot ytterdøra for å se på tankbilen. her en dag kom sjåføren bort til eldstemann håkon med en liten melkekartong som gave. jeg tror håkon er hans største fan.

IMG_4716

når de ikke kjører traktor, sitter bestefar og håkon og ser på dem. på youtube. gamle traktorer. nye traktorer. raske traktorer. traktorpulling. traktor. traktor. traktor. og de koser seg. begge to.

IMG_4746

jeg måtte bort i fjøset en tur for å hilse på den nyeste kalven. noe så fint! jeg har lyst på en kosekalv en dag tror jeg.

IMG_4743IMG_4766

don’t leave me!

å kose med kviger er ikke så ulikt å kose med en hund. den slikker deg over alt. og nekter å ta et hint i forhold til når det er nok kos. men. kviger lukter bedre. true fact. denne kviga ble min nye venn i dag. hun spiste nesten opp buksa mi, og jeg fikk lov til å holde rundt henne og klø henne bak ørene. kos.

2 kommentarer:

  1. haha..i dag ler jeg høyt av bildene dine!!
    ku-tunga, og ku-spiser-opp-ingrid bildene var råbra!

    håkon og sigurd er bare såå gode, kjempegromt!

    SvarSlett
  2. haha. så bra at du liker dem. jeg ler selv jeg. :)

    SvarSlett