onsdag 26. januar 2011

what doesn’t kill you makes you stronger.

livet er fullt av ting jeg angrer på.

de andre gjorde det jo. jeg skulle ønske jeg besøkte den gamle damen før det var for sent. jeg angrer på at jeg sa det jeg sa. hvorfor oppførte jeg meg så stygt når jeg egentlig var glad i ham? jeg burde gått hjem den kvelden. hun fortjente ikke å bli snakket til på den måten. det var ikke det jeg mente. jeg mente egentlig å si ja. hvis jeg bare hadde klart å latt være den første gangen. jeg burde takket nei. jeg hadde bare så lyst.

og på samme måte som jeg har gjort alle disse tingene jeg angrer på, er de ugjenkallelig blitt en del av hvem jeg er. jeg har vokst. grått mine modige tårer. blitt sint. rettet sinnet mitt mot alle andre enn den som virkelig fortjente det. tatt feil valg. tatt riktig valg, men av feil grunner.

og med alle disse feilene og manglene i bagasjen er jeg blitt den jeg er. ingrid aukan. langt fra feilfri. at your service.

2 kommentarer:

  1. jeg synes i allefall DU er FLOTT!!
    SUPER, OG KJEMPEGOD!!

    kleem!

    SvarSlett
  2. wow. den kommentaren var så voldsomt positiv at jeg ble nesten litt redd. ;)

    nå har jeg akkurat blitt ferdig med å forberede blogginnlegg fram til uti mai en gang på kunstnerbloggen min. hihi.

    SvarSlett