mandag 14. februar 2011

alle kattedamers drømmedag

valentines day. den ene dagen i året man plutselig blir veldig, veldig singel. for å være helt ærlig husket jeg ikke at det var valentinsdag før jeg sjekket facebook utpå dagen. dagen gjør ikke særlig stort inntrykk på meg.

jeg har nylig innfunnet meg med at jeg ikke ser det store behovet for å finne meg en mann riktig straks. ikke at jeg er glad i å være singel, men jeg ser ut til å ha en godt utviklet evne til å finne feil hos andre. meg selv også, men jeg er liksom nødt til å leve med meg.

det aner meg at jeg kan ha litt høye krav og forventniger til denne enkle skapningen – mannen. en mann skal helst skal være følsom, men ikke sippete. barsk, men ikke for tøff. han skal nå opp til den øverste hylla på kjøkkenet. han må kunne lage mat og vaske opp. han skal helst være flink med unger. han skal være intelligent, men ikke få meg til å føle meg dum. han må kunne kommunisere godt, skifte bildekk, henge dorullen rett vei, kunne forsørge kona si, og ikke minst - han må kunne forstå denne underlige skapningen – kvinnen.

crazycatlady3

jeg har allerede planlagt tilværelsen som middelaldret, ugift kattedame.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar