fredag 25. februar 2011

en tid for alt

jeg har liksom aldri nok tid. enten har jeg alt for god tid, og sitter bare og kjeder meg. eller så har jeg så alt for lite tid, og må løpe rundt med bare en sokk og brødskiva i munnen mens jeg febrilsk prøver å finne husnøklene eller VISA-kortet eller mobiltelefonen, når jeg egentlig burde vært ute av døra for fem minutter siden. når det er eksamenstid skulle jeg gjerne skrudd klokka tilbake. i sommerferien skulle tida gjerne stått helt stille. jeg vil egentlig ikke bli gammel. da jeg var liten kunne jeg ikke vente til jeg ble voksen og kunne bestemme selv. på barneskolen var ti minutter en liten evighet. nå er ti minutter ganske lite.

og hva skjer med god tid og dårlig tid. er en tid bedre enn den andre, liksom?

2 kommentarer:

  1. Ingrid, kossen får du te å forandre på skriftstr og farge på innleggå dine??

    SvarSlett
  2. jeg bruker windows live writer, et publiseringsprogram som lå på dataen. hvis du ikke har det kan du laste det ned. du kan forandre det på selve blogginnlegget også. tittelen på innleggene mine er bare vanlig tekst som er gjort større og valgt annen farge på. på vanlige blogginnlegg er tittelen en link til selve innlegget, det er ikke mine.

    SvarSlett