søndag 6. februar 2011

impuls 2011

impuls er ferdig, og jeg sitter igjen med mange inntrykk. det vet jeg mange andre gjør også. ett inntrykk sitter ekstra dypt, så det må nesten blogges.

jeg var godt fornøyd med et vel gjennomført impuls. vi hadde ryddet og pakket, og stod bare og snakket i gangen. jeg pratet litt med silje, som jeg gikk på sygna med, og en venninne av henne. venninnen hadde nettopp bedt for en person, og opplevd noe ganske fantastisk. jeg husker ikke om det var en hun eller han som ble bedt for. la oss si at det var en han. venninnen gikk i forbønn for vedkommende, og mens hun hadde hånden på ryggen hans, fikk hun se et bilde av olje som ble helt over et rustent maskineri. mens hun så dette bildet, merket hun hvordan det beveget seg under håndflaten hennes. hun utbrøt at “wow, nå skjer det noe her.” han som ble bedt for bekreftet at han ble bedre, og fortalte at det var som om olje hadde runnet inne i ryggen hans, det samme bildet forbederen hadde sett. bønnen fortsatte litt til, ettersom han ikke var helt bra enda, og da de var ferdige var han helbredet. Gud ikke bare helbredet, men bekreftet det som hendte gjennom å vise det samme bildet for dem begge. i tillegg gav han forbederen frimodighet til å dele det hun hadde opplevd, slik at flere kunne få høre om Guds storhet.

jeg synes det er så utrolig flott å høre slike historier. og ikke minst oppleve dem.

2 kommentarer:

  1. sterkt Ingrid!!!

    Skull egentlig vær me sjøl, men d vart annerledes dager!
    Mine ord dagan her e, Gud e god, Han gjør under og mirakla i menneskas liv!!

    Gå med Gud!

    klæm May Iren

    SvarSlett