søndag 6. februar 2011

ingrids mulige yrkesvalg. vol. 8. siste del.

spøk til side. en gang må jeg jo bli voksen og jobbe og tjene egne penger og sånn.
hvis man studerer engelsk blir man liksom ingenting. bortsett fra flink i engelsk liksom. da var det jeg innså at folk sier til meg at jeg burde bli lærer. bestemor sa det allerede på barneskolen. jeg svarte nehehei. lærer – det skal jeg ijaffal ikke bli. men bestemor var ikke så dum. unger er egentlig ganske kule, selv om jeg ikke nødvendigvis trenger å få en ti-femten av dem på egen hånd. jeg er fortsatt lat, og det er mange ting jeg liker, men jeg har innsett at jeg har lyst til å bli lærer. kanskje har jeg en ny plan i morgen. hvem vet. men inntil videre gleder jeg meg til å fortelle om shakespeare. utfordre elever. selv bli utfordret. lære. undervise. det er lærer jeg skal bli.

1 kommentar:

  1. haha..lærer skal jeg JAFFAL ikke bli!! husker den ja du..men nei, av og til er det lurt å høre på bestemødre!!

    SvarSlett