tirsdag 1. februar 2011

jeg setter farge på tilværelsen

Januar 201122

i dag har jeg kikket gjennom neglelakksamlingen min. jeg elsker rosa, men nå er det ikke bare rosa det går i. den nyeste anskaffelsen er grønn – knæsj grønn. for å roe ned fargen litt brukte jeg matt overlakk, og det funket kjempeflott. ellers har jeg ligget rett ut på sofaen, lest litt pensum, drukket brus fra innvandrerbutikk, kjøpt friske tulipaner, støvler og diverse småtterier i byen, hengt med sigrid marie og vært på samling i salem. i helga skal jeg være forbeder/medarbeider på impuls i trondheim. det blir veldig spennende, utfordrende og morsomt. jeg håper bare formen blir bedre før den tid. hvis ikke har jeg gått til innkjøp av en tjuepakning 400 mg ibux. alt for ungdommen.

IMG_4822

og så har jeg klipt meg. hos frisør. nå er håret beint til og med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar