onsdag 9. februar 2011

mat

jeg er glad i mat. jeg bruker mye tid til å tenke på mat, spise mat, tilberede mat eller sjekke oppskrifter. noen ganger går det derimot litt fort i svingene her i heimen. det eneste stedet vi praktisk talt aldri spiser er ved spisebordet. her en dag kikket jeg litt rundt i leiligheten for å se hva jeg kunne avdekke i forhold til spisevanene i heimen.

Februar 2011

jeg spiser titt og ofte foran dataskjermen, enten på kontoret eller stua. ellen har spist sjokoladekake i senga. jeg har inntatt frokosten på badet – noe saftglasset er et bevis på. og så er nattbordet fullt av… nødproviant. det sier litt om kostholdet til enkelte. gooodt tegn.

1 kommentar:

  1. e klara ikkje å ita mat på bade. en kræsj me min hygiene der. litt trist egentle. tenk å sitt på do å ita.. genialt. praktisk. for e lika me kjøle godt på bade...

    SvarSlett