lørdag 19. mars 2011

den siste tida…

…har jeg tydeligvis vært eeekstremt dårlig til å fortelle om hva som har skjedd og sånn. la oss ta et tilbakeblikk…:

IMG_5523

john magne har vært på litt forsinket bursdagsmiddag – med bursdagshatt. det var ellen som bestemte det. anders ble også overtalt til å spise middag – og dessert. han klaget ikke.

IMG_5593

jeg har vært hos den skjønne miriam og forloveden på middag. og så har jeg selvfølgelig stukket en tåspiss borti bryllupsplanlegginga. jeg elsker bryllup. elskerelskerelsker dem.

IMG_5778

døgnrytmen min har vært ute og borte på grunn av nedtrapping av medisinen min. dette bildet tok jeg halv åtte om morgenen, mens jeg var ute på en liten tur før jeg la meg.

IMG_5736

det var helt nydelig å stå i morgensola og se på snøværet over byåsen og solstråler som sakte, men sikkert varmet opp byen. etter hvert forsvant jeg og alt annet i et eneste stort snøkav.

Mars 20116

ei natt var det sinnsykt fint nordlys over byen. det var synd jeg ikke fikk set det et sted med mindre gatelys, men det var flott likevel.

IMG_6187

jeg har laget ymse mat, blant annet torsk med graps til. høres deilig ut, ikke sant? graps er ris blandet med purre og gulrot. veldig godt – og fargerikt.

IMG_6245

jeg har vært på møte med krfu hvor vi har lært mer om skattesystemet i Norge. jeg har lært.

Mars 20117

victoria har vært på besøk og spist taco, og hadde med gave til oss fra praha. sjokolade og fiinfint smykke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar