søndag 6. mars 2011

det finnes dårlige dager. dårlige uker. og det finnes dårlige år. 2011 har så langt vært et dårlig år. jeg bruker dagene mine på å fylle hodet med alt annet enn virkeligheten, og da er det deilig å ha en blogg. bloggen vil høre på alt jeg har å si. den dømmer meg ikke. den hever ikke øyebrynene når jeg later som jeg har det bra. den bryr seg ikke om hvordan jeg ser ut eller om jeg har en god eller dårlig dag. på bloggen kan jeg skrive om de fine tingene i livet. som familie. nysnø. graffitti. boller og oreokake. fargerike blomster. lyden av helikoptre. at det fortsatt kiler i magen når jeg tar fly. at jeg elsker katter. hvordan Jane Austen får meg til å le høyt. at selv om jeg utsetter oppgaveskrivinga i det lengste, liker jeg det egentlig litt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar