torsdag 24. mars 2011

fotoshoot en morgenkvist

mens døgnrytmen min var på det mest… interessante, tok jeg meg en liten luftetur bort til festningen før jeg la meg om morgenen. være gikk fra vindstille til snøstorm på kort tid, og lysforholdene varierte etter som sola stod opp, for så å forsvinne bak skyene igjen.

IMG_5706

kaldt og brutalt.

IMG_5760

det snør over byåsen, mens solstrålene skinner gjennom skylaget og ned på nidarosdomen.

IMG_5732Kollasjer2

røft ved festninga.

IMG_5746

utsikten mot tyholttårnet, hvor man himmelen sakte farges svakt rosa etter hvert som sola står opp.

IMG_5710Fotoredigering1

grafitti gjemt på baksida av skuret like ved festninga.

2 kommentarer:

  1. utrolig kul "location" du hadde funnet her..!

    SvarSlett
  2. kjempe stilige bilde! likt der lyse traff nidarosdommen :)

    SvarSlett