søndag 13. mars 2011

kirke i det fri

Mars 20111

Mars 20113

i dag dro ann helen meg med på huskirke – bare i skogen. for noen søndager siden var vi hos ørjan fra salem på huskirke, og da vi fant ut at det skulle være det i dag også, ble vi med. jeg trenger mer av Jesus. vinteren blir for det meste tilbragt innendørs, uten at jeg kommer meg på så mange møter eller ut i det hele tatt. da er det godt å få bruke søndagen på Jesus, sitte rundt bålet, møte nye fjes og synge navnet Jesus ute på isen. alteret bestod av et improvisert kors, og forkynnelsen kom vi på selv. en furukvist ble sendt rundt – og alle skulle komme med noe da det ble deres tur, inspirert av denne kvisten.

lukten av bålrøyk henger igjen og minner meg på en deilig søndag sammen med sjefen over alle sjefer.

2 kommentarer:

  1. Så flink du er til å skrive, Ingrid! Bra å ha deg med.

    SvarSlett
  2. så gøy! kjempefin blogg, Ingrid! d e lite som kan måle sej me å ha kirke ute i Guds herlige natur=) kjekt at du vart med=D

    SvarSlett