fredag 11. mars 2011

mat for kropp og sinn

Mars 2011

her om dagen var jeg på fretex. jeg fant en ganske gammel utgave av lord of the flies. ti hele kroner måtte jeg betale. et par andre småting fikk også bli med hjem. lord of the flies er en bok jeg føler at jeg MÅ ha lest etter tre år med engelsk.

til frokost følte jeg meg sunn. jeg har gått såpass mye og fort opp i vekt bare siden jul at jeg knapt har klær som passer. det er ikke gøy. jeg satser på at jeg kan holde meg frisk utover våren, og våge meg utom døra igjen. det er utrolig hvordan å bevege seg lenger enn mellom kjøleskapet og sofaen kan gjøre underverker for formen. og vekta. jeg liker egentlig baderomsvekta mi. den er knæsj rosa. og prikkete. og kjøpt i paris. jeg har ikke børstet støvet av den på en stund. kanskje snart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar