mandag 14. mars 2011

om å ikke være helt riktig vatret

 som noen av dere vet, er jeg ikke helt riktig vatret. på fagspråket heter det å ha psykiske problemer. jeg går heller for tradisjonelle varianter som ko-ko, ikke helt god i hodet, å ikke ha det helt bra med seg selv – eller å ha en personlighetsforstyrrelse. det klinger så mye bedre. iallefall så lenge jeg ikke er toppolitiker eller veldig seriøs sånn ellers. én av tingene jeg sliter med er trikotillomani. når det er på det verste har jeg ikke øyenbryn eller øyevipper i det hele tatt. ikke akkurat det beste utgangspunktet for å føle seg fin og flott. da må det litt egenpleie til. å ta bilder er noe jeg elsker. jeg elsker også å dolle meg opp en gang i blant. en dag ordnet jeg meg og tok noen bilder (noen og noen fru blom. rundt 200 bilder er nå egentlig en del.) nydusjet og krøllet når, leppestift og sløyfe i håret. de beste bildene redigerte jeg, og noen har allerede havnet på kunsterspiren.

Photoshoot1Photoshoot2alle tre bildene har samme utgangspunkt. originalen er øverst til venstre. de to andre bildene er redigert i photoshop.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar