mandag 28. mars 2011

vårkonferanse vol. II

jeg er hjemme igjen etter en heidundrende helg i vikersund. jeg visste ikke at det gikk an å bli så trøtt bare etter én helg. men jodda. det går.

Kollasjer3Mars 201125

norge er VAKKERT. underveis har vi sett all slags natur, vi har vært borti alle mulige former for vær og vi har sett alskens bygninger. 18-19 timer er blitt tilbragt i bilen. det er nok kjenner jeg. noe sier meg at de andre fikk nok også. HVEM kom på å produsere battery i større flasker? jeg blir gira nok av frisk luft og vann, jeg.

IMG_6593

ikke alle har et flott arbeidsutvalg, altså.

Mars 201120

lørdag var det festkveld. enkelte av oss ble nødt til å multitaske, ettersom landskampen mellom norge og dannmark gikk samtidig. det blei 1-1. etter at norge utligna blei vi jaga ut, ettersom vi hylte og ropte så høyt at vi nesten overdøvde konserten.

Mars 201123

utover kvelden ble det liv og røre. jeg har fortsatt ride my pony på hjernen. noen av oss kapitulerte, og spilte spill et sted det var litt stillere. jeg elsker spill.

Mars 201114

vi ER så glad i roadtrip!

Mars 201115

jeg la fra meg kameraet. ellen og ingebrikt hadde det tydeligvis veldig gøy mens jeg var borte. (ingebrikt: “ta så mange bilder at ingrid blir gal i hodet når hun blar igjennom dem da!”)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar