fredag 22. april 2011

hva dagene går med til..:

jeg er hjemme. noe antallet blogginnlegg i det siste vitner om. jeg funderer rundt framtida, gjør alt annet enn skole, er mye sammen med familien og bare er.

April 201117

ann helen og jeg slo følge hjemover til min bror og hennes søster og våre tantebarn. været var… ruskete. jeg ville sagt herlig, men jeg er ikke sikker på om ann helen kunne gått god for akkurat den beskrivelsen.

April 201118

vel hjemme måtte jeg sykle meg en tur. det var ikke så veldig enkelt, skulle det vise seg. gjørme gir liksom ikke så godt feste. det har regnet en del. som i myyye.

April 201119

håkon og jeg har hengt i fjøset sammen med kyrne og gjort gården klar for våren. han kjørte leketraktor, jeg plukket kvister. håkon er glad i dyr. og traktorer. og melkebilen.

April 201120

sigurd er for det meste fornøyd, spesielt når han spiser. han spiser med hjertet – og hele seg.

April 201121

i fjøset fant jeg fire, søte små kattunger. de er relativt ferske, og øynene var bare såviiidt åpne. nåmmin. *smelt*

ellers er hele familien på plass. LIVAT, kan en si. vi er fordelt på to hus, men likevel blir det nok action.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar