fredag 29. april 2011

KrFs landsmøte

jeg er på landsmøtet til KrF – som er i trondheim i år. siden jeg er observatør, går jeg litt til og fra, som for ekspempel opp på rommet mitt som jeg og victoria har rekvirert for anledningen for å kunne se på bryllupet til william og kate.

April 201123

åsåromantisk. ananasbrus fra champagneglass og victorias hjemmebakte cupcakes setter stemninga. vi kikket på kjooolen og kommenterte hatter og kor og soldater og pynten i kirka og sminke og hvor søt william var når kate kom og stilte seg ved sida av han og alt annet, etterfulgt av å se alt sammen enda en gang, i loop.

når man ikke er sånn  seriøs politiker og sånn, er det bra man kan bevare barnet i seg. jeg måtte bare sjekke ut om senga til anders var noe særlig. det var den.

1 kommentar:

  1. Makan til frekkhet! Og så skryte av det på internettet etterpå...

    SvarSlett