mandag 9. mai 2011

hvis noen lurer, er det dette jeg har holdt på med siden sist.

KrFs landsmøte5KrFs landsmøte6

vi har gjort oss ferdig med KrF-landsmøtet. vi stod på stand, enkelte av oss ble litt satt ut av alle de kjente fjesene, ellen fikk seg en gigantisk ballong (den døde, så nå er logoen rammet inn og står til pynt på stua), vi kledde oss i finstasen og var med på festkvelden til KrF (det bildet av meg har jeg sørget for å legge ut over alt, bare for å vise fram at joda – jeg kan se seriøs ut jeg også.), og så satt vi mye og hørte på taler og innlegg og debatter og det ene og det andre. mens vi satt der sydde ellen på kofta til anders, og mens hun holdt på å sy kom valgerd svarstad haugland bort for å kikke på. vi ble litt satt ut. jah. vi hadde KrFUeren Sigmund boende hos oss ei natt. han er kul. og så ble vi venn med ordførerkandidaten olaf. det hadde vært kult om han be ordfører. han er yngre enn meg.

ellers. jeg har hengt klær til tørk ute for første gang i år.

jeg kunne gå ute uten ullsokker – og ikke fryse.

KrFs landsmøte4

ellen og jeg spiste middag ute og tok middagsluren på plena på Berg prestegård. å ha en egen park er liksom helt greit.

jeg har bikket det magiske 70-tallet på vekta og har ryddet klesskapet mitt for buksene og kjolene som ikke passer. å sitte inne og bare spise viser seg å ikke gjøre underverker for formen. å legge på seg er ikke gøy.

jeg har vært på mitt første møte i betania på lenge.

jeg har snudd døgnet. igjen.

Mai 2011

jeg har plukket søppel sammen med ellen og noen andre KrFere, pluss folk fra venstre og FrP. det tror jeg er det lengste jeg har vært ved siden av en FrPer uten å krangle med en.

Mai 20111

i dag var det duket for molde-rbk hos eldar. det endte i 2-0 til trønderne og bitre tårer for oss moldefans. jeg kan ikke si jeg ble overrasket, desverre, men å tape er aldri morsomt. jeg fikk i det minste mat.

jeg har brukt opp alle pengene mine. igjen. nå er jeg så lei av å ikke ha penger at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. jovisst er det fint å være student på mange måter, men jammen har det sine negative sider også.

IMG_9706

jeg tilbringer nå det meste av tiden min her. det leses til eksamen. kjedeliiiiiig. og så har jeg funnet ut at jeg kan få gangsperr. av å sitte. dessuten bruker jeg lesebrillene mine igjen.

og slik går no dagan.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar