torsdag 26. mai 2011

eksamenslesing på høyt nivå

Mai 20115

i betania på lørdag var det en kjempegøy konkurranse etter møtet. vi ble delt i fire lag, og hvert lag fikk 150 kroner til å kjøpe kakeingredienser for. det ble kåret fineste og beste kake. vi fikk ikke bruke ovn, og hadde liten tid på oss – men resultatene ble kjempebra! gruppa mi gikk for oreo surprise, det vil si en slags oreokake, med sjokoladepudding i stedet for sjokolademousse.

Mai 20117

å lese til eksamen viser seg å være like kjedelig som før, så i går måtte jeg ta en pause for å øve meg på akvarellmalingen min. jeg har ikke prøvd det før, men det var gøy. resultatet var ikke helt fantastisk sånn til å begynne med, men jeg har hørt rykter om at øvelse gjør mester.

Mai 20116

en annen ting jeg gjorde for å slippe å lese, var å lage blåbærmuffins. LILLA muffins liksom. hihihi. det ble alt for mye blåbær da. menmen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar