fredag 20. mai 2011

springtime

selv her i trondheim, hvor våren er så fryktleig seint ute i forhold til hjemme, skinner sola om dagen – avbrutt av ett og annet skybrudd vel og merke.

Mai 20112

blomstene kikker fram til og med. denne pensumboka skal jeg levere tilbake. til så lenge får den pynte opp litt. ingenting er så inspirerende midt i eksamenslesinga som fine omslag, fargerike merkelapper og markeringstusjer i flotte farger. alt for å få lesinga til å gå litt raskere.  hjemmeeksamen ble levert i dag. noe sier meg at jeg ikke kommer til å ville se pride and prejudice  på en stund.

Mai 20113

etter å ha levert oppgaven min med temaet No Love for Lydia – Desire and its consequences in Pride and Prejudice, dro jeg rett til byen og belønte meg selv med å kjøpe litt kjøkkenting. jeg leste på bloggen til kaptein biff at søstrene grene hadde fine ting i melamin for tida. jeg mangler ting. søstrene grene har ting. vinn, vinn. (hvis man ikke tenker på VISA-kortet mitt.)

Mai 20114

i dag var en fin, sommerlig dag(jeg er fra nordvestlandet. regn og torden hører hjemme om sommeren), og jeg har endelig funnet fram sommerklærne igjen. de fleste passer ikke. jeg gidder ikke kjøpe nye, så jeg tror jeg må begynne å trene. ikke så dumt. aaanyways. jeg tok på meg mors gamle topp. ekte 70-tall. og så har jeg fått laaangt hår. i sånn cirka min egentlige farge. jeg bruker fortsatt ikke shampo annet enn en gang annenhver måned sånn cirka. natron funker fjell, og håret mitt blir ikke like fort fett som før jeg sluttet med shampo. jeg bruker balsam i tuppene. mest for lukten sin del, men også få for å tilføre litt mer fuktighet.

det var dagen i dag. som strengt talt er i går. døgnrytmen min er litt ute og kjøre. neh. tid for nattmat! toodles.

2 kommentarer:

  1. så kult topp!!
    å e lika håre ditt :) Ja, d va langt no ;)

    SvarSlett
  2. ååh..den e såå grom! (toppen altså, den passa på me en gang å..i 5 klasse eller no..)
    fint at eksamen er levert! hurra for deg!

    håret er fint, du er fin, turkis melanin er fint :D

    SvarSlett