onsdag 1. juni 2011

møblering

i dag begynte veldig tidlig. iallefall synes jeg det var tidlig. jeg ble plukket opp av inge og marie, før vi dro på IKEA. jeg var unormalt lite gira, til en forandring, så vel fremme fant jeg meg et interiørblad i ei hylle og fant meg til rette i en god stol. inge og marie måtte ha en pause de også.

Juni 2011

litt syk, litt sløv og godt med en hvil.

Juni 20111

KJØTTBULLAR! awesomeness.

Juni 20112

inge og marie kjøpte ting. mange ting. og så tok de med seg møblene som jeg har lånt helt siden de dro, pluss akvariet. nå skal carl ivar, tore ingrid, kjell magne og de andre fiskene bo på tustna. etter at alle tingene forsvant ble det veldig tomt i stua vår. og så hadde vi plutselig ingen støvsuger. så, da inge og marie dro sin vei…

Juni 20113

…kjørte vi til lade og kjøpte ny støvsuger. i ellens NYE BIL. jeg tror hele tiden at det er vår bil og vår støvsuger, men det er det ikke. man blir bare veldig vant til å dele når man bor så tett. men. støvsuger har vi iallefall. en hardcore, svart en. skareværra så skareværra.

nå gjenstår det bare å finne ut hva vi skal fylle stua vår med. bokhyller? folk? en hest? vi har litt lyst på hjørnesofa. eller noe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar