tirsdag 13. september 2011

heiane. så fort tiden flyr når man har det… TRAVELT. misforstå meg rett. valgkamp er gøy. men også sinnsykt krevende. hjernen min har ikke vært avskrudd på en måned. jeg har til og med DRØMT om valgkamp.

men nå. nå er det på tide med fokus på å vaske leiligheten. lage middag. gjøre lekser. vi har vært uten varmt vann og ovn i halvannen uke? to uker? jeg husker ikke. jeg har iallefall brukt avsindige mye penger på mat, og har dusjet hos nesten alle jeg kjenner, tror jeg. jeg har begynt å komme på besøk til folk med håndkle og sminke i veska. duu, siden jeg først er her, kan jeg ikke tilfeldigvis ta en dusj, vel? og i går spiste ellen og jeg sprøstekt and til middag. på en mandag. jodda.

på skolen går det kjempefantastisk. PPU er mye arbeid, men menneskene, da mann. menneskene. de er fantastiske. alle gir av seg selv. vi prøver oss fram mot å bli lærere alle sammen. på mandag braker det løs, for da skal vi ut i PRAKSIS. huhuu.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar