søndag 18. september 2011

herlige søndag

September 201110

jeg har kjøpt meg nye sko. jeg fikk et akutt behov for å kjøpe et par voksne sko, og jeg tenker at høye hæler bare må være voksent.

IMG_3429

jeg har kjøpt te. jeg har vært hekta på te fra london fruit herb company lenge, men nå har jeg fått en ny favroitt også. pukka er jo rene farsotten der ute i bloggeverden. det var først da jeg fant ut at teen er merket med fair trade at jeg ble ivrig. og så smaker den jo så godt. mange koselige stunder er tilbragt på dragvoll med en kopp chai latte. nå gjenskaper jeg stemninga hjemme. herlig.

IMG_3433

med cafe cookies og tente duftlys er søndagsfreden senket over hjemmet.

på spotify spiller jeg casting crowns, og gjenopplever den helt magiske kvelden jeg var på konsert med dem i oslo. en sterkere opplevelse av nærhet til kristne brødre og søstre har jeg aldri kjent.

en flott ny uke til deg!

1 kommentar: