torsdag 29. september 2011

kvardagen

det viser seg at å lage undervisningsopplegg om shakespeare mens TVen står på, ikke er særlig effktivt. men. det blir da, til slutt. i morgen skal jeg undervise en førsteklasse om nettopp SHAKESPEARE. jeg må smitte dem med litt entusiasme, tror jeg. det aner meg at ikke alle er lika gira som meg.

min mor har bursdag i dag.

i dag var jeg hos biopat for å finne ut av hvordan tilstanden til kroppen min er. det var langt fra så ille som jeg fryktet. jeg trenger bare å renske opp litt, og få i meg mer vitaminer og mineraler – noe jeg jo har lest meg til på forhånd. men, de neste åtte ukene skal jeg kutte ut det meste av laktose, hvitt sukker, hvetemel, hvetestivelse, frukt og gjær. sååå. jeg kommer til å savne brødskive med brunost. plutselig er det det ENESTE jeg har lyst på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar