fredag 16. september 2011

okei. nå kommer en KJEMPErandom oppdatering i enda mer random rekkefølge. sånn går det når man oppdaterer sjelden. og er for lat til å rokkere om på bildene.

September 20116

en dag jeg og ellen var i byen, var det plutselig fullt av menn kledd i star wars-kostymer rundt oss. TIDENES space world-kampanje. sier jeg, som fortsatt nekter å se star wars. men. denne er til deg, merethe.

September 20114

vi har valgt nytt styre i Sør-Trøndelag KrFU. Her det nye arbeidsutvalget. Fin gjeng. *glise*

September 20117

Vi har drevet valgkamp. Jeg har lagt an på en plakat av knut arild. og vi har ledd av rita. før vi slo oss sammen med fienden og gikk in i bystyret med henne. så mye for prinsipper. men. bedre barnevern? ja, takk, vi tar jobben. så, vi har da visst prinsipper like vel. men. yngve brox er fortsatt kjekkere enn rita. så det så.

September 20118

jeg og sigrid marie spiste på wok away i søndre. jeg spiste mitt første HELE måltid med pinner. jeg var helt UTSLITT i fingrene etterpå. kineserne må ha helt SINNSYK fingermuskulatur.

September 20119

jeg går på PPU. tidenes råeste studium. som i bra, altså. hvem ellers har gruppearbeid med duskedamer og krone på hodet? det dere ser er en god, gammeldags paneldebatt. i grupper. vi ble KrF, og kom på andreplass. tenk om KrF hadde vært norges nest største parti, da? awesome.

på mandag skal jeg ut i praksis. på heimdal. det er sjuhundreogtrædve elever det. whuuuuuh.

og dessuten. det er på tide med en ny POLL! hva skal jeg spørre om? hmmmmm.

2 kommentarer:

  1. erik tok til seg litt av star wars stemninga han og, kult altså!!

    SvarSlett
  2. Burn on me at jeg var syk den dagen, altså :p

    SvarSlett