mandag 10. oktober 2011

barneselskap

på fredag fylte jeg (tjue)fire, og endte opp med å tjuvstarte feiringa på torsdag, og det med en ordentlig barnebursdag. vi snakker ballonger, pølse med brød og brus på glassflaske. i tillegg hadde vidunderlige victoria laget ROSA cupcakes.

IMG_3678

Oktober 20111

med blomster i håret og med LILLA (e-stoff, anyone?) brus det bli fest. jeg hadde noen fine merkelapper liggende, og laget kjapt sugerørpynt av dem. det ble kjempefint!

IMG_3668

eplekake. mmmm.

Oktober 20112

ann helen lager stemning. jacob tar barnebursdagstemaet helt ut – og spiser gele (med druknede seigmenn oppi – konge idé) med sugerør.

på dagen fikk jeg lov til å sove lenge (av meg selv), og dro deretter på jobb/praksis. etter minimalt med jobbing, med desto mer bursdagssang og tedrikking så jeg macbeth med engelskklassen min (jeg tar meg selv i å snakke med meg selv på skotsk enda), før jeg møtte herlige guro til middag.

Redigerte bilder1

guro og jeg spiste herlig middag og delte en minst like god dessert på egon. har man bursdag, så har man bursdag. mmmm.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar